søndag den 18. november 2012

Hæklet jul

Jeg er helt skør med de hæklede kugler som Tamra viser her.
Jeg har købt en pose assorterede styroporkugler eller flamigokugler om man vil i Rema til 20 kr.
Bomuldsgarn har jeg rigelige mængder af... Og alligevel mangler jeg lige grøn, det må købes i morgen.
Har hæklet adskillelige kugler de sidste par dage, pyntet dem med fine perler. Nogle hænger i en klase på mit skab, andre er pakket ned og skal sendes til Lene og de sidste skal bruges til overraskelser..
Her starter julen i en hæklet version.

14 kommentarer:

  1. De er bare så fine, Kristin. Især i klaser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julia! Tror også den klase bliver hængende lige der på skabet.

      Slet
  2. Det er så godt at man kan inspirere hinanden. Og uanset om andre laver det samme, bliver det jo aldrig helt ens. Jeg har også set dem andre steder, men det billede inspirerede mig mere :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er dejligt at lade sig inspirere.

      Slet
  3. De har også vundet mit hjerte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg bliver selv då glad af at se på dem. De er så fine

      Slet
  4. I´m in love - de er så fine, dem må jeg kunne lære at hækle også. Dog er min erfaring med at hækle runde sager virkelig ringe.
    Men de er skønne...

    SvarSlet
    Svar
    1. Line dem må du lære at lave. Er sikker på du sagtens kan bryde hækle rundt koden

      Slet
  5. Er altså også helt fantastiske. Tror mit nytårsfortsæt skal være at lære at hækle

    SvarSlet
    Svar
    1. Mette det lyder som et godt og kreativt nytårsfortsæt

      Slet
  6. Rigtig fin og enkel ide. Man kan lave dem præcist så julet som man ønsker.
    Marianne

    SvarSlet
  7. Ja man bestemmer jo selv hvor meget bling bling der skal på

    SvarSlet